Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

postzegels ruilen

  • R.Jorritsma

    Te ruil aangeboden: 800 verschillende postzegels Nederland. Veel grootformaat.Nette zegels. Ruilen 8 : 1.

    Te ruil gevraagd: 150 verschillende postzegels(mix) : Antillen, Aruba, Suriname na 2000. Andere ruil

    altijd mogelijk. Ruil info: Mail of tel: 033 - 2534385.

  • r.jorritsma

    Te ruil gevraagd: Grotere postzegels verzameling : Nederland en/of Overzeese gebieden.

    Liefst in album. mag gestempeld en/of postfris zijn. Aangeboden: proff. 9 delig drumstel. Merk Pearl.

    Kleur donker rood. 5 trommen. Set van 3 Meteor bekkens en 1 Hi-hat.+ Drumkruk. Zware uitvoering

    van standaards. Ketting aangedreven Pearl pedalen. Drumstel is alleen gebruikt voor oefenen op één lokatie.

    Ziet er dan ook z.g.a.n. uit. Ruil info: mail of tel: 033 - 2534385.

  • r.jorritsma

    Te ruil gevraagd : FDC's Nederland , Antillen, Aruba of Suriname. Info van nummers per mail.

    Aangeboden plm. 30 grote verschillende geïllustreerde platen boeken. Zien er z.g.a.n. uit. Verschillende thema's.

    O.a. Nederlandse dorpen en steden. Vakantie landen, Wetenschap, Dieren. enz. Aantal is eigen keuze in

    evenredigheid met aanbod FDC's. Ruil afhandeling in Hoevelaken.Info: Mail of tel: 033 - 2534385.

  • r.jorritsma

    Aangeboden: 100 mooie postzegels Roemenië of 100 Hongarije. Allen Nette zegels. Ruiling 2 : 1.

    Gevraagd per 100 zegels, 50 postzegelsOostenrijk NA 2000 . Ander ruil aantal altijd prima.

    Ruil info: E-mail of tel: 033 - 2534385.

  • m. vonk

    Ik spaar Nederland en België gestempeld. Heb hiervan mancolijsten. Bewaar echter alles heb dus veel zegels van allerlei landen. Deze kan ik inscannen.

    Interesse mail me: marlouvonk@zeelandnet.nl

  • A. Boerma

    Hallo Evert

    Ik kwam je berichtje tegen over postzegels ruilen, en las dat je veel dubbelen hebt, en die heb ik ook, dus als het je wat lijkt wil ik deze wel met je ruilen, ik spaar ook over de hele wereld.

    Hoor het graag van je.

    Groetjes Aaltje Boerma

  • J.H. van der Haar

    Beste Evert:

    Ik verzamel vissen en motoren van over de hele wereld.

    Ik heb er daar al heel erg veel van.

    Ook heb ik door de jaren heen veel dubbele vissen zegels.

    Daarnaast heb ik heel veel andere zegels, wel op land maar niet op catalusvolgorde, in enveloppen zitten.

    Als er wat te ruilen is, graag, laat maar horen.

    Ken jij soms toevallig ook iemand die vissenzegels verzameld en ook zou willen ruilen, hou ik me aanbevolen.

    Groetjes en misschien tot hoors.

    Jan

  • Riet Koevoets

    Hallo Daniella

    Ik zou graag met je willen ruilen, kun je contact met me opnemen

    Ik wacht vol interesse hierop

    Met vriendelijke groet Riet

  • Riet Koevoets

    Hallo

    Ik zou ook graag willen ruilen 1/1 stuur mij ook jou mancolijsten, Daarna stuur ik die van mij

    Groetjes Riet

  • Riet Koevoets

    Hallo Jan

    Ik heb ook wel vissen voor jou, heb jij dan voor mij andere thema's terug?

    Ik ben zelf op zoek naar Sterrenbeeldenzegels en edelstenen

    Ik hoor graag wat van je

    Groetjes Riet