Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

postzegels ruilen

  • nico van der werff

    hallo ab,

    ik heb je advertentie gelezen. ik vrij veel dubbele van de ddr gestempeld en ongestempeld. ik zou die graag willen ruilen tegen nederlandse. 1 tegen 1

    Ab.stuiver schreef:

    >

    > Ik spaar DDR Tsjechoslowakije Tsjechie Duitsland en nederland

    >

    > Ik wil graag ruilen

    >

    > mvg Ab

  • Lud

    Hoi Mathilde,

    ik heb vrij veel afrikaanse postzegels. ik verzamel zelf china voor 1950, groenland, bosnie en herzegovina (incl KUK feldpost) van voor 1918, engelse bezetting van india met opdrukken en duitse germania postzegels met een opdruk (zoals rumanien, belgien, mvir,etc).

    mvg, Lud

  • hassan

    hai,ik heeft nog 1 vellietje poostegels van 75cent uit de gulden tijdperk ,jij mag kopen voor 100 euro.grieten hassan

  • HWteZ

    POSTZEGEL RUILIDEE

    Voor elke zegel van jou nederlandse mancolijst die ik je stuur, stuur jij

    mij 10 nederlandse of 10 groot formaat buitenlandse.

    -en/of-

    Stuur me 50 nederlandse postzegels en ik stuur jou 100 verschillende wereld

    postzegels.

    ………………………………………………………Mail me even!

    Kijk even op http://home.hccnet.nl/j.westerhof/ of http://ruil.soulslayer.nl/ De postzegels Dbase

    Mvg HWteZ

  • stamptrade

    Hallo,

    Wordt lid van www.stamptrade.tk

    zet je dubbelen er op en ruil met de andere leden.

    Laat het natuurlijk ook je andere postzegelvrienden weten. Hoe meer leden hoe vaker je kunt ruilen.

    Met vriendelijke groet,

    Stamptrade.tk

  • Robert

    Hallo Evert,

    Ik verzamel heel de wereld, net als jij. Ik ben pas net weer goed begonnen om alles te catalogiseren, maar ik blijk veel dubbel te hebben (wat wel te verwachten viel, natuurlijk). Ik ben dus nog laaaaaaaang niet klaar met wat ik heb, maar als je wilt, kunnen we wel contact maken om nu en dan eens een landje te bekijken op ruilmogelijkheden.

    Als het je wat lijkt, mail me dan maar eens op robert_de_bruin@planet.nl.

    Groeten,

    Robert

  • patricia

    hallo!

    ik wil gerust postzegels ruilen.

    ik heb vooral dubbele van belgië, maar ook van andere landen: polen, nederlands, ….

    laat maar weten welke je wil en per hoeveel.

    groeten

  • piet

    Ik wil wel zegels ruilen.

    Zelf zoek ik vliegtuigen,zappelins,luchtballonen.

    Daarnaast olympische spelen sport,zomer en winterspelen,

    en verder,treinen,honden,katten,paarden,vlinders ,vissen,apen,en paddestoelen,en kinderpostzegels.

    Zelf kom ik uit Nederland ,dus dan kan je mooi je verzameling nederland compleeter maken.

    lijkt het je iets ,stuur me een bericht terug en we spreken verder af om te ruilen.

    groetjes piet uit Nederland.

  • Danielle

    Dag Tim,

    geldt die verkoop op je site nog? Want ik wil graag wat bestellen van Polen.

    hoor het graag van je,

    groets

    Daniëlle

  • Danielle

    Hallo, ben m'n verzameling weer aan het oppakken en wil wel ruilen. Heb erg veel dubbelen, doe bv. ook landen weg met vnl. motiefzegels als mongolie, laos, Afrikaanse landen na de onafhankelijkheid, maar heb ook veel Japan, Polen, Afrika, Australië, enz.enz. Zelf verzamel ik de Afrikaanse koloniën, Australie, New Zeeland, Amerika, Canada, Belgie, Polen en een aantal Aziatische landen.

    Heeft iemand interesse?

    groets van Daniëlle