Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

postzegels ruilen

  • Riet Koevoets

    Hallo gerrit

    Ik wil ook graag ruilen, mail me jou mancolijsten even door, dan mail ik die van mij door, ik verzamel:

    Duitsland, DDR, Berlijn, Nederland, België, Frankrijk, Ierland, Europa Cept + Meelopers

    Thema's: Sterrenbeelden Westers en Chinees, WNF, Edelstenen en Mineralen, Perfins

    Maar van alle andere landen heb ik genoeg om mee te kunnen ruilen.

    Groetjes Riet

  • L.Bos

    Hallo, ik ben op zoek naar iemand die postzegels wilt ruilen 1 op 1 . Ik spaar nu heel de wereld maar wil me toespitsen op NL & overzeese gebieden

    Heb een redelijke collectie

    ben te bereiken op het nr 0631043767

  • Hans de Vries

    Heb je ook zegels van Griekenland en Cyprus om te ruilen

    Groeten

    Hans

  • Hans de Vries

    evert Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo,ik ben een postzegelverzamelaar van heel de

    > wereld zoek medeverzamelaars die willen ruilen.

    > altijd ruilen 1 op 1 aantal makt niet uit dekeuze

    > aan jullie.

    >

    > gr.

    >

    > evert

    Hallo Evert,

    Ik heb best wel veel zegels voor de ruil.

    Vooral van Griekenland en zegels met het thema sport.

    Maar ook van heel vel landen en thema's.

    Kan je ook nog de emailadressen leveren van Belgische verzamelars.

    Heb jij nog adressen van andere verzamelaars voor mij?

    Groeten

    Hans de Vries

  • Tim

    Hallo

    Stuur mij een email op timvl1987@gmail.com of kijk op mijn website http://www.familievanluttikhuizen.nl

    Postzegels van heel de wereld voor maar 10 % van te catalogusprijs.

    Groetjes Tim

  • ilse

    hallo,

    ik heb duizenden zegels liggen waar ik niets meer mee doe, wereldwijd! Ik spaar douwe egberts punten, wellicht heeft iemand deze punten die hij/zij met mij wil ruilen??? Mijn email adres is ilsevanveen@hotmail.com

  • r.jorritsma

    Hallo.

    Ik spaar Overzeese gebieden. Daarbij: Antillen , Aruba, Rep.Suriname en Indonesië.

    Graag zou ik van deze landen een aantal zegels willen hebben (gestempeld)

    Om te ruilen heb ik Hongarije, Oostenrijk, Roemenie en een aantal wereld zegels.

    Misschie wil iemand een ruilbod doen.

    groetjes Rob.

  • r.jorritsma

    Te ruil aangeboden:800 verschillende postzegels Nederland. Veel grootformaat.Ruilen 8:1

    Gevraagd: mix van 100 verschillende postzegels: Aruba, Curaçao, Nw. Guinea. (mag wel een enkele dubbele.)

    Ander ruil voorstel ? Info: Mail of tel: 033 - 2534385.

  • r.jorritsma

    Te ruil aangeboden: 500 verschillende postzegels Nederland. Veel grootformaat. Nette zegels. Ruilen 5:1.

    Gevraagd: 100 verschillende portzegels.(mag een enkele dubbele) van: Overzeese gebieden (oud), Antillen, Aruba, en de republieken Suriname en Indonesië. Andere voorstellen altijd mogelijk. Ruil info: Mail of tel: 033 - 2534385.

  • R.Jorritsma

    Te ruil aangeboden: 100 verschillende postzegels Oostenrijk (vóór 1995) mooie zegels.Ruilen 2:1.

    Gevraagd: Postzegels Oostenrijk (nieuw) na 1995. Andere aantallen ook mogelijk.

    Ruilinfo: Mail of tel: 033 - 2534385.