Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik zoek mijn vader

  • sabrina

    heey ik ben sabrina de graaf.

    ik ben een meisje van 21jaar

    en ben op zoek naar mijn vader mijn moeder heet iris ingeborg van eck

    mn moeder woonde in middelburg en ging met een ad hy waarscheinlijk is dat mijn vader ik heb zelf een foto zecht mijn oma waar ik samen met mijn vader opsta der is in het verleden zoveel gebeurd dat ik geen zin heb om het allemaal te vertellen mijn moeder heeft zelf 5 kinderen liesbeth gino rinus en tina ik wil zograag mn vader zien en spreken als er mensen zijn die meer info hebben dan hoor ik het graag

  • hoekhuis

    schrijf naar KRO Spoorloos in Hilversum. Veel kans op succes! Sterkte meid!

  • juni

    haloo,ik ben aan het bezoek van mijn vader Elfried Silvester Felicia.als je weet informatie over hem :leg het hier.

    doeiiiiii

  • brenda visser(noorland)

    ik ben op zoek naar piet noorland regio breda

    hij is getrouwd met anneke van boxtel.

    kunt u mij aub helpen?

    bedankt brenda

  • Rene "t Hart Cavenaile

    Mijn naam is Rene' ‘t Hart, ik was op 9-9-1959 geboren in Rotterdam. Mijn vaders naam is Cornelis ’t Hart en mijn moeders naam was Maria J Biesot. Ik heb een jongeren zus die in 1961 was geboren. Wij woonde op Nicolasasstraat in Rotterdam tot dat ik ongeveer 5 was.

    Mijn vaders vader en moeder woonde in Dordrecht. Hun namen waren Pieter en Mary ‘t Hart. Zo tezien van foto’s had mijn vaders broeren en zusjes, ik herriner naar Tillburg tegaan en daar veel familie had. Informatie zal heel graag ge aksepteerd. Sorry mijn Hollands is niet meer zo goet. Ik woon since 1970 in Amerika, mijn stief vaders naam is Roskott.

  • sammy seintje

    Ik ben sammy mij varder woon nu in rotterdam maar waar weet ik niet hij gin weg toen ik 2 jaar whas maar nu ben ik 14 ik wil hem zien ken jij een man die tiko of tieko of tico of zo die 2 kinderen heeft ale bij meisjes pliez schijf what trug ik hou van hem ik mis hem zo erg ik hou veel.van hem ze veel egt zo veel mij PAPA als jij mij varder ben of ken zeg what pliez dat jij hem ken stur zijn foto naar mijals jij hem ken o ja mij varder de ma is bood door een ik zal haar nooit kenen he