Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

postzegels ruilen

  • MrJanBre

    Ik heb nog zegels uit scandinavië en zou deze graag ruilen tegen nederlandse van de laatste jaren.

  • MrJanBre

    Ik heb buitelandse zegels liggen van o.a. ook Oostenrijk.

    Ik zou deze graag ruilen tegen Nederlandse zegels, liefst zo van de laatste 5 jaar.

    Wie weet kunnen we elkaar van dienst zijn,.

    Hoor graag.

    M.vr.gr.,

    MrJanBre

  • MrJanBre

    Ik heb o.a. ook een zakje vol begische zegels en zou deze graag ruilen tegen nederlandse van de laatste 5 jaar.

    Hoor graag van je, wie weet kunnen we elkaar van dienst zijn.

    M.vr.gr.,

    MrJanBre

  • MrJanBre

    Ik heb een doos vol buitenlandse zegels die ik graag wil ruilen tegen nederlandse.

    Er zit van zo ongeveeer de hele wereld wel wat tussen.

    Wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.

    M.vr.gr.,

    MrJanBre

  • MrJanBre

    Ik heb een doos vol buitenlandse zegels en ik ontvang met regelmaat een envelop vol duitse postzegels.

    Ik zou graag de buitenladse zegels ruilen tegen nederlandse zegels van de afgelopen 5 jaren.

    Wie weet kunnen we elkaar verder helpen.

    M.vr.gr.,

    MrJanBre

  • MrJanBre

    Beste,

    Ik heb nog wel zegels van de landen die je vraagt in jou mail.

    Met name Duitsland. Daar ontvang ik met regelmaat een envelop vol van.

    Wie weet kunnen we elkaar van dienst zijn.

    M.vr.gr.,

    MrJanBre

  • MrJanBre

    Beste,

    ik heb een doos vol buitenlandse zegels en zou dee graag 1 op 1 ruilen tegen nederlandse van de laatste 10 jaren.

    Wellicht kunnen we elkaar van dienst zijn.

    m.vr.gr.,

    MrjanBre

  • MrJanBre

    Ik heb nog wel zegels uit Afrika en wil deze graag 1 op 1 ruilen tegen nederlandse zegels van de laatste 10 jaar.

    Hoor graag,

    M.vr.gr.,

    MrJanBre

  • MrJanBre

    Ik heb nog wel een zkje met poolse zegels en wil die graag 1 op 1 ruilen regen nederlandse zegels van de laatste 10 jaar.

    Hoor graag,

    M.vr.gr.,

    MrJanBre

  • MrJanBre

    Ik zou graag mijn buitenlandse zegels ruilen voor nederlandse zegels van de afgelopen 10 jaar.

    Hoor graag.,

    M.vr.gr.,

    MrJanBre