Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zoek mijn vader

  • jose

    hoi ik ben kevin bijn twaalf en ik zoek mijn vader hij heet freddy snippe

    en zijn laatste woonplaats is westerhaar (ov)

    zijn moeder heet aukje zijn vader lambert en zijn zusje heet remy

    ik wil hem heel graag leren kennen dus wie kan mij helpen aan zijn adres of telefoonnummer of wat dan ook…..

    bedankt groetjes van kevin

  • Manuela

    Hallo,

    Heb je je vader inmiddels gevonden?

    Groeten Manuela

  • Teddy van Kempen

    Hallo mensen in Nederland,

    Ik ben op zoek naar mijn biologische vader… Zijn naam is Jan de Roo.

    Naar mijn weten werkte hij vroeger bij de politie. De naam van mijn moeder is Ivonne van Kempen. Ik ben geboren op 10 februari 1983.

    Kunt u mij helpen aan informatie over hem, want ik weet niks meer dan zijn naam.

    Hartelijk bedankt…

    Met vriendelijke groet,

    Teddy van Kempen

  • Henkie

    Daar ben je mooi klaar mee jongen, dat die freddy je vader is. Uitschot is het! Die wil je echt niet leren kennen! Liegen, bedriegen, vreemdgaan. Die hele familie is aso. Volgens mij wonen ze nog steeds hier in westerhaar. Ik kom ze hier in het dorp wel eens tegen.

  • Sanne

    Naar mijn weten wonen ze nog steeds in de Rozenstraat in Westerhaar. Ik heb naast familie van hun gewoond en heb er vreemde verhalen over gehoord. Ze staan hier in het dorp ook niet echt als lieverdjes bekend. Vooral die Freddy schijnt een enorme klootzak te zijn. Altijd grote bek en vooral naar mensen toe die het beter hebben als zij.

  • Gerald

    Nou Kevin, zoals ik het hier lees ben je er mooi klaar mee! Zoals Freddy zelf zou zeggen: Doar bej mooi gezegend met. Ik ken Freddy al jaren. Als ik hem eens tegen kom zal ik eens een balletje in de lucht gooien. Is Kevin je echte naam? Naar mijn weten hebben ze geen PC in huis dus als je contact met hem wil moet je bij zijn ouderlijk huis zijn: Rozenstraat in westerhaar (nummer weet ik niet uit mijn hoofd, iets in de 30).

  • Jan

    Schorum. dat is een goed woord voor de hele familie snippe (Lambert, aukje, freddie en remy).

    Ik wens ze veel ongeluk in hun leven.

  • Aapje

    Haj,

    ik ben een meisje van zestien

    Dat nooit haar echte biologische vader heeft gekend.

    Ik heb redelijk veel informatie over hem,

    Maar het probleem is dat hij in Duistland woont (voor zover ik weet)

    Zijn naam is Quinter Zimmermann hier volgt de informatie die ik heb over

    Zijn familie;

    Manfried Zimmermann is zijn tweeling broer

    Laaste woonadress is Weissen Thurn

    Tony Zimmermann is zijn broer

    Edith Fuchs/Zimmermann (zus)

    Laaste bekende woon adres Andernach

    Marita Zimmermann (zus)

    Margaret (moeder)

    Laaste bekende woon adres Tongrube

    Als iemand iets weet over een van deze personen zou ik

    Graag contact willen opnemen

    Alstublieft help me

  • bram

    dag,

    ik las je oproep bij toeval, ik ben namelijk op zoek naar mijn dochter van nu 13 jr die ik al 10 jr niet heb gezien.

    en die ik verschrikkelijk mis. en bij toeval las ik je advertentie, en wil ik je graag helpen met zoeken.

    ik woon zelf namelijk in duitsland, dus mischien kan ik je helpen.

    kun je me een mailtje terug sturen, met informatie, of eventueel dingen die je nog zou willen weten. die betrekking hebben tot je zoektocht.

    ik vindt het dapper en goed van jou dat je op zoek gaat naar je vader. ik hoop dat mijn dochter dat ook gaat doen.

    hoor van jou groetjes bram

    mijn email is bm25@live.nl