Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe Volkstuin aan de Wezebeek

  • g.jurjens

    Sinds ons vertrek van de oude tuin aan de Bornerbroeksestraat,i.v.m.de aanleg van de Wezebeeksingel zitten wij nu aan de Steffensweg op een oude tuin, waarvan de grond opnieuw gecultiveerd is.

    De Gemeente Almelo heefd ons zeer goed geholpen met de verhuizing,en de tuin van een degelijke afgesloten Omheining voorzien.(voor ieder een eigen sleutel).

    Tevens zijn er een aantal vorzieningen verplaatst van de oude naar de nieuwe tuin, zoals een toilet en een tweetal schuilhutten,en een materiaalhok voor de krui-wagens,ed.

    We hebben nog negen vrije tuinen,dus indien U belangstelling hebt,kund U bellen naar Dhr.Y.Erturun.819901 of Dhr.A.kok 814351

    De secretaris g.jurjens

  • Adwin van der Aa

    Goedenmiddag,

    Mijn naam is adwin van der Aa en kom binnenkort aan de beekstraat wonen.

    Acht de tuin en de tussenliggende wezebeek ligt het volkstuinen complex aan de steffensweg.

    Mijn vraag is of iemand mijn kan vertellen of er tuinen vrij zijn en zo ja bij wie ik mij daarvoor moet melden voor verdere informatie.

    Mocht iemand iets weten over deze volkstuinen dan verneem ik dat graag op adwinvanderaa@hotmail.com

    Alvast bedankt,

    Mvgr Adwin van der Aa

  • Renate

    Weet iemand een contactpersoon voor de volkstuinen aan de Steffensweg?