Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

oproepje

  • christel

    Ben zelf al een tijdje aan het rondkijken of er hier in almelo lessen zijn te volgen voor vechtsport. Maar kan er gewoon nergens een vinden.

    Weet iemand hier iets meer over??

    Graag wil ik hier wat over weten, dus alvast bedankt

  • martin

    kijk eens op internet of in de goudegids er zijn toch wel sportscholen in almelo of je moet eens in een buurtcentrum vragen daar worden ook wel lessen in vechtsport gegeven ook alllen voor vrouwen, sucses er meer, en als ik weer een keer in almelo kom dan kijk ik wel uit voor je hahaha

  • tes

    achter de brandweer kazerne zit een sportschool waar ze vechtsporten geven

  • alberto

    informeer ook eens bij sportschool hartman in ALMELO en wijnholds is ook nog een optie maar waarom een vechtsport?een theekransje is toch ook gezellie?geintje,succes….

  • alberto

    ben ik nou toch de beste vergeten:oude luttikhuis in ALMELO

  • Wilco

    Hoi Christel,

    Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek en ik wil het liefts nunchaku gaan doen.

    Wil je me mailen of je iets bruikbaars gevonden hebt?

    Ik ben een jongeman van 30 jaar en heb tot mijn 22ste les gehad bij wijnholds.

    Ik hoop dat er meer mensen weer willen gaan trainen, en ach dat moet

    toch lukken zo aan het begin van het nieuwe jaar.

    Groetjes,

    Wilco

  • Pascal

    Misschien Wu-Shu (Kung Fu) iets voor jou?

    bel eens met dhr. Maulany, hij geeft vrdagavond les in Almelo

    0546-574644

  • Marieke

    He hallo,

    Heb je al in de gemeente gids van Almelo gekeken? Daarin vind je onde het kopje sport vele leuke verenigingen waaronder vechtsporten en andere team sporten zoals volleybal vereniging RAC. Die is op zoek naar nieuwe leden. Zo leer je ook een boel Almeloers kennen.

    Grt Marieke